Leta i den här bloggen

tisdag 9 augusti 2011

Spenderbyxorna på!

Har varit på en riktig te-shoppar-tur.

Var på KiKi och köpte en jättefin liten persikofärgad kopp. Eftersom de sålde ut sitt Guyokoro så köpte jag det också. De är alltid så vänliga där. Jag blir alltid lite upprymd när jag går därifrån, speciellt efter att ha sett hur de omsorgsfullt packar ner mina varor.

Sen bar det vidare till Grace Teahouse där jag köpte en liten 3 dl stor kanna/tillbringare/termos i glas. Jag hade tänkt att använda den till att göra iste i. Eftersom jag har ett väldigt litet kylskåp så passar den här storleken.

Tillbringare från Grace Teahouse och kopp från KiKi
Egentligen hade jag spanat in den här blåa koppen hos KiKi, men tyvärr var den slutsåld. (Bild från KiKis webbplats)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar